ای پی ایران برای فیلیمو

ای پی ایران برای فیلیمو برای کاربران خارج از کشور

در صورتی که خارج از کشور به سر می برید احتمال اینکه بخواهید سایت های ایرانی را چک کنید یا همراه بانک خود را به روزرسانی کنید یا سرویسی از سایت ایرانی خریداری کنید زیاد است. چه برای مسافرت کوتاه مدت و چه برای مسافرت طولانی مدت نیاز دارید که کارهای داخل کشور را نیز انجام دهید. با توجه به اینکه اکثر وب سایت ها، اپلیکیشن ها و سرویس های ایرانی در خارج از کشور در دسترس نیستند و دسترسی ای پی های خارج به سرویس های خود را به دلایلی بسته اند شما نیاز به ای پی ایران خواهید داشت تا بتوانید موارد گفته شده را انجام دهید.

فیلیمو

یکی از مواردی که عاشقان فیلم و سریال درخارج از کشور به آن نیاز دارند، تهیه، تمدید و مشاهده فیلم و سریال از فیلیمو می باشد، اما با توجه به اینکه فیلیمو دسترسی خود را به کاربران خارج از کشور بسته است تنها راه برای شما خرید، تنظیم و استفاده از آی پی ایران می باشد. به صورت عادی سایت فیلیمو برای کاربران خارج از کشور بسته شده است. پس از خرید ای پی ایران از شرکت ما می توانید به راحتی با کانکشن سیسکو، pptp یا l2tp به ای پی داخل ایران متصل شوید و کلیه سرویس های ایران از جمله فیلیمو برای شما در دسترس خواهند بود.

آیا سرویس ای پی ایران شما برای فیلیمو و سایت های دیگر تماشای ویدیوی ایرانی کار می کند؟

بله بعد از خرید و نصب ای پی ایران به راحتی می توانید در فیلیمو و سایت های تماشای ویدیوی ایرانی که دسترسی به خارج از کشور را بسته اند دسترسی داشته باشید و از تماشای فیلم و سریال لذت ببرید.